Pytania i odpowiedzi

Poniżej przedstawiamy Państwu najczęstsze pytania które otrzymywaliśmy od naszych innych klientów. Lista ta będzie rozwijana, aby ooszczędzić Państwu problemów z wysyłanianiem wiadomości z pytaniami.
 
Pytanie: 
Nasza firma znajduje się na terenie Unii Europejskiej, czy mogą Państwo sprzedać nam urządzenie bez VAT?
Odpowiedź:
Aby zastosować stawkę 0 % (dostawa wewnątrzwspólnotowa) muszą być zachowane następujące warunki:
  • sprzedawca i nabywca muszą być podatnikami VAT UE (tylko firma firmie)
  • towar musi być wywieziony poza granice kraju .
 
Pytanie: 
Którą szlifierkę oscylacyjną firmy Mirka Państwo polecają? Deros czy Ceros?
Odpowiedź:
Zdecydowanie polecamy DEROS .
Ma kilka zalet:
  • brak zasilacza , należy powiedzieć, że w przypadku uszkodzenia zasilacza (w CEROS) koszt nowego to około 800 PLN
  • silnik indukcyjny bezszczotkowy (Ceros Szczotki i w przypadku niskiego napięcia a dużego poboru prądu szybko się zużywają
  • poprawione odsysanie (otworki na zewnętrznej krawędzi talerza szlifującego)
  • gabaryty identyczne jak CEROS - ciut dłuższe podparcie nadgarstka ale jak się rozmawia ze szlifierzami to podobno nawet lepiej (zwiększona kontrola nad szlifierką)
Za szlifierką Ceros przemawia tylko cena.
 
Pytanie: 
Czy wystawiają Państwo faktury VAT na firmę?
Odpowiedź:
Oczywiście wystawiamy FV.
 
Pytanie: 
Mam pytanie, czy produkty firmy Bosch są oryginalne i czy pochodzi z polskiej dystrybucji? Czy urządzenia są nowe i czy wystawiają Państwo gwarancję?
Odpowiedź:
Wszystkie urządzenia (nie tylko firmy Bosch) są oryginalne i kupione w kraju. Narzędzia są nowe i oczywiście wystawiamy gwarancję.
 
Pytanie: 
Prośba o informację ile średnio urządzenie BOSCH PMF 10,8Li może pracować na jednym akumulatorze.
Odpowiedź:
Czas pracy urządzenia uzależniony jest od obciążenia z jakim to urządzenie będzie pracowało.
 
Pytanie: 
Jestem zainteresowany wiertarko-wkrętarką akumulatorową BOSCH PSR18 LI-2. Jaki jest okres gwarancji? Czy sprzedaż jest przez firmę?
Odpowiedź:
Tak sprzedaż poprzez firmę.
Gwarancja w przypadku paragonu to 2 lata
 
Pytanie: 
Chciałbym usunąć konto z Państwa serwisu. Jak mogę to zrobić?
Odpowiedź:
Aby usunąć konto proszę wysłać e-mail na adres: admin@narzedzia-izr.pl z prośbą o usunięcie konta. Prosimy o wysyłanie wiadomości z konta e-mail na które konto w serwisie zostało założone.